om kärleken

jag är glad att jag har hittat en kille som verkligen älskar mig. vi träffades den 25 maj på en förlovningsfest och det klickade några timmar efteråt.  när vi hade ätit klart och  de andra gick   så satt han kvar istället för går med dom.  då tänkte jag på inom mig  är han intresserad  som jag är intresserad av honom. Då sa jag till honom att jag tycker han är underbar och då sa han samma sak till mig. Då  frågade jag honom om han vill har mig som tjej då sa han ja och då kysstes vi hela kvällen nästan.
 
han är allt för mig  om jag inte hade fått thomas som min kille heter så hade jag  trott att jag skulle vara singel för alltid.  nu har jag hittat den rätte kille.

Kommentarer
Postat av: amanda

hej jag tyker om dig du är min bästa vän

2013-10-11 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0