om melodifestivalen och bingolotto

igår var jag på melodifestivalen och det var så roligt och innan träffade jag en kändis inne i skandinvaium men vid olika aktiviteter och hon tog hand om karooke och jag var där för jag skulle sjunga en låt med fångarna en stormvind. och sen gick vi vidare och då var det en kändis som var så sminkat så jag inte kände igen henne hon hette annica jankell och den tjejen som jag träffade innan var johanna som spelade kitty i andraavenyn och sen gick vi och satte oss och det var roligt att kolla på melodifestivalen.

nu ser jag på bingolotto jag var nära att vinna på 1an och 2an och 3an.  det var rolig på bingolotto på tv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0