om helgen som är nu

här min kompis och jaghär är jag med andraavenyn gängetjag hade jättetråkigt igår. idag hade jag det bättre. jag var på bio  och såg farsan, den var bättre än kopps, jalla jalla. jag tycker om den filmen.  efter filmen köpte jag 4 drickor, och lite godis. och jag kollade på melodifestivalen och jag hejade mest på andragenerationen med dogge. men dom kom inte ens vidare till andra chans eller till final så jag var tvungen att heja på erik och andreas johnson.  jag fick reda på att bo holmström dog av sorg de tror dom som hittade honom död. nu har barna inga föräldrar länge. imon är det bingolotto. och då ska jag ser den inte missa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0