yes att frölunda vann och var spännade hela tiden tills dom vann övertid



idag var jag på jobbet vi hade mys istället för bad för grund av magdalenas son var sjuk.  vi hade det roligt. efter det åt jag fisk med potatis.  när jag kom ner till tidningsgruppen pratade jag hela  tiden om att byta jobb till grunden fritid. eva min personal vill inte jag ska prata om det för fort för man vet inte hur det kommer att går. jag vill prova och sen börja. efter jobbet gick jag till lindas jobb och vi åkte till backa huset för träffa hennes kille. när vi var på väg träffade jag min syster dotter elma. och hon missade bussen och jag kände på att det var mitt fel så jag sa förlåt, men det var inte mitt fel sen var på stan och vi kollade runt. och vi var och beställde mat på paprika. och sen åkte vi vagnen till ishockey och det var roligt att träffa folk ifrån mitt jobb.  när luleå ledde med 2-0 trodde jag att det var skört men frölunda vänder och vann på övertid och jag skrek av glädje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0