torsdagen som blir för mycket för mig

bild på en animerad igenIdag är det torsdag då är jag inte hemma förän vid 21.00 jag ska till jobbet först och då ska jag sy till klockan 12 och sen ska jag äta lunch och sen ska jag hem till mamma och får 30 kronor till kvällen. när jag har vart hemma hos mamma åker jag till skolan för att har hemkunskap. det blir inte mat eller nåt sånt kanske fika med knäckebröd. när jag har vart där ska jag till fritidsgården som är sista för terminen. jag hoppas att min killkompis jobbar med en person idag. jag har inte träffat honom på länge nu.  elefanten är också bra djur det är fina.  det blir inte fritidsgården för jag är för trött idag jag har vart ledsen för jag trodde jag skulle inte får mat på jobbet  för det var ärtsoppa på jobbet idag. men personalen trodde inte det andra maten som var ifrån igår skulle räcka idag men det gjorde det.  när jag kommer hem tänker jag går till saronaffären som säljer begagnade saker. tex kläder, leksaker, cd, data spel, allt möjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0