jag kommer att saknar honom i ett år

han är så snäll och bra på dansa. jag hoppas han får det bra i australien i ett år jag hoppas han kommer tillbaka om 1år inte åker till stockholm istället. här är jag och min kompis. jag kommer att saknar honom som kompis. jag var i kyrkan igår och var med på avslutningen för tonår och jag och daniel var ett danspar på ett danstävling och jag är glad att jag fick dansa med honom för han åker till australien  snart. jag såg på andra avenyn halva den igår för jag kom hem lite för sent. sen sätt jag liten stund tills jag gick och lade mig. jag hoppas att mimmi blir bättre att vi kan åka till vargön på fredag och då får jag träffa daniel sista gången innan han åker till australien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0